Ügyfélszolgálati szoftver

Ügyfélszolgálati szoftver

Webes alap szoftver
Könnyen bevezethető és integrálható. A mindenkori igényeihez rugalmasan alakítjuk.

Alapfunkciók

A hívásadatokat és a hívásinformációkat elévülési időn lejártakor a rendszer automatikusan törli
Telefonszámonként lehetőség van különböző folyamatok beállításra
A kezelőfelületen megjelnnek a nem fogadott hívások
Ügyfélszolgálati kezelőfelületen a hívás felvételekor megjelennek a hívásadatok, és az ügyfél előző hívásainka adatai
Managament felület a rendszer adminisztrálására. (hívás visszakeresés, nyitvatartási idő kezelésére, statisztika, stb)
Hívások, munkaállomások, dolgozók statisztikája, egyedi igények szerint
CRM rendszerrel fejelesztővel történő egyeztetés alapján történik. Az ügyfelszolgálati rendszer képes adatokat küldeni illetve fogadni a CRM rendszerből, a hatékonyabb munkavégézés támogatására.
Ügyfélszolgálat nyitvatartási idejének kezelése. A rendszerbe előre beállítható az esetleges munkanapáthelyezések is.
A rendszer tárolja a hívásokat az előre meghatározott lejárati időig.
Ha nem tartozkodik az irodában, vagy ügyeleti rendszerben lehetőség van hívásokat mobiltelefonra továbbítani.
Az ügyfélszolgálati szoftver webes felületéről lehet hívásokat indítani, egyedi számbeírással vagy beimportált híváslistáról
A hívás felvételekor megjelenik a hívó korábbi hivásainak adatai, CRM rendszerrel történő összakapcsolás esetén a hívó félről több adat is megjeleníthető, telefonszám vagy ügyfélazonosító alapján
A telefonkozpont mellékeinek és az ügyfélszolgálati munkaállomásnak nem kell feltétlenül egy helyen lennie. Egy titkosított kapcsolaton keresztül bárhonnan végezheti a munkáját.